Missing My Mum

mum_Alex-cu

.. who died eight years ago today …

… her favourite poem …

John Anderson My Jo, John
by Robert Burns

John Anderson my jo, John,
    When we were first acquent,
Your locks were like the raven,
      Your bonie brow was brent;
But now your brow is beld, John,
      Your locks are like the snaw,
but blessings on your frosty pow,
      John Anderson, my jo!
John Anderson my jo, John,
      We clamb the hill thegither,
And monie a cantie day, John,
      We’ve had wi’ ane anither;
Now we maun totter down, John,
      And hand in hand we’ll go,
And sleep thegither at the foot,
      John Anderson, my jo!

~ by marysia on 22 December 2015.

One Response to “Missing My Mum”

  1. Sympathies Marysia.How wonderful that your Mum is remembered in such a way.Delightful she loved this peom.”John Anderson” lies buried in “Kilchumain Cemetery” Fort Augustus.

Leave a Reply

 
